درباره ما

سخن ریاست هیئت مدیره

احتراما گروه صنعتی و بازرگانی کیمیا طیف ماندگار و گل پخش طیف ( سهامی خاص ) به فضل پروردگار حدود نیم قرن است که توانسته در این مسیر پرفراز و نشیب در صنعت طراحی ، نو آوری  ، توسعه و تولید انواع قوطی و والو  ( شیر اسپری ) ،  اسپری های  رنگ ، صنعتی ، تزئینی ، خانگی ،هنری ،خودرویی و محصولات اسپری آرایشی و بهداشتی با کیفیتی قابل رقابت با محصولات مشابه اروپایی، پیشگام ، خوشنام و موفق باشد . خبر خوب اینکه برخی از تولیدات مذکور در دو سال اخیر در لیست طراحی و تولید محصولات این شرکت قرار گرفته که در آینده نزدیک روانه بازار می گردد.

 لذا تصمیم اعضای هیئت مدیره ، مدیران متخصص و کارکنان شریف این گروه صنعتی تلاش و توسعه شبانه روزی تا رسیدن به قله جهانی شدن است.

صد البته رسیدن به چنین موفقیتی در گرو توکل به خداوند و حمایت و رهنمودهای دوستان و مشتریان محترم این گروه صنعتی و بازرگانی می باشد.

هاشم محدث رنانی
موسس و رئیس هیئت مدیره
حسام الدین محدث رنانی
مدیر عامل و عضو هیئت مدیره
هومن محدث رنانی
مدیر کارخانه و عضو هیئت مدیره
تدی مهدی‌یان
مدیر بازرگانی خارجی

استراتژی و چشم انداز سازمان

استراتژی و نقشه راه گروه صنعتی و بازرگانی کیمیا طیف ماندگار و گل پخش طیف ( سهامی خاص ) کاملا شفاف بوده و هدف نهایی ما تولید محصولات مورد نیاز با کیفیت و در خور شان مصرف کنندگان می باشد . بدیهی است که رونق تولید و افزایش توان ملی و توجه به نیازهای داخلی و صادراتی هم اولویت های اصلی ما است.

افق حال و آینده این گروه صنعتی و بازرگانی از دید ما و فعالان حوزه صنعت بسیار روشن و منعکس کننده مسیر موفقیت خواهد بود. چرا که اهداف ما برای آینده صنعت اسپری ، قوطی، والو و محصولات مرتبط دایره ای وسیع تر از ایران و خاورمیانه و آسیا را در بر خواهد گرفت.

گروه صنعتی و بازرگانی کیمیا طیف ماندگار و گل پخش طیف ( سهامی خاص ) مالک برندهای معتبری است که بزودی و در آینده ای نه چندان دور بازار جهانی را متاثر خواهد کرد و باعث افتخار و سربلندی هر چه بیشتر ایران و ایرانی خواهد شد.

توانمندی های واحد تولید

  • طراحی ، چاپ و تولید انواع قوطی های تحت فشار اسپری
  • طراحی و تولید انواع والو ( شیر اسپری ) بر اساس نیاز مصرف
  • طراحی و تولید انواع محصولات اسپری اعم از رنگ ، خودرویی ، صنعتی ، تزئینی ، خانگی ، هنری، حشره کش و آرایشی و بهداشتی
  • طراحی و تولید انواع محصولات مورد نیاز مصرف کنندگان داخلی و خارجی با توجه به داشتن آزمایشگاه مجهز و نیروهای متخصص
  • طراحی و تولید انواع حلال های مورد نیاز تولید کنندگان رنگ با توجه به داشتن سایت استاندارد و مجهز دپوی حلال

توانمندی های واحد بازرگانی

  • دریافت سفارش از همکاران و بازرگانان داخلی جهت تامین مواد اولیه مورد نیاز آنها با قیمت مناسب و کیفیت مطلوب با توجه به داشتن سابقه موفق ، تجربه و دفتر بازرگانی در خارج از کشور
  • توانمندی در صادرات محصولات تولیدی گروه صنعتی و بازرگانی کیمیا طیف ماندگار و گل پخش طیف ( سهامی خاص ) به سایر کشورها و همکاری با تولید کنندگان هم صنف در صادرات امن و تضمین شده محصولات تولیدی آنها
  • تامین مواد اولیه مورد نیاز شرکت های تولید کننده رنگ، رزین، چسب ، اسپری و محصولات مشابه

تاریخچه شرکت

گروه صنعتی و بازرگانی کیمیا طیف ماندگار و گل پخش طیف ( سهامی خاص ) با نیم قرن تجربه درخشان اولین دارنده گواهینامه بین المللی استاندارد کیفیت2000  ISO 9001- در تولید اسپری رنگ و  اولین تولید کننده انواع اسپری در ایران است که در سال 1365 تیم متخصص شرکت موفق به طراحی و تولید انبوه و متنوع این محصولات گردید .

در حال حاضر برندهای زیر مجموعه این شرکت در بازار ایران و آسیا تبدیل به نام هایی معتبر شده و دارای اعتباری متکی بر سابقه درخشان می باشد.

تولید محصولات با کیفیت و مطابق با سلیقه مصرف کننده اولویت اصلی این گروه صنعتی و بازرگانی است . لذا همچون گذشته با اتکا به خداوند و همراهی مشتریان و مصرف کنندگان عزیز و با آینده نگری با حداکثر توان کوشش خواهیم کرد تا نام کیمیا طیف ماندگار و گل پخش طیف را در صدر لیست      افتخار آفرینان این حوزه نگه داریم.  تا با لطف خداوند این گروه خوشنام در سربلندی کشور عزیزمان ایران ماندگار بماند.

 این گروه افتخار دارد به عنوان تولید کننده قوطی و والو اسپری و کامل ترین سبد کالایی اسپری و محصولات مرتبط پس از طرح توسعه در شهرک صنعتی کوثر استان البرز به تلاش مستمر جهت تامین تولیدات مورد نیاز داخل و خارج کشور حضوری موثر داشته باشد.